Welcome!

FunSport ureaza bun venit tuturor pasionatilor de sport ...

We love sport!

Pe FunSport veti gasi cele mai noi stiri din lumea sportului!

FunBlog

Fii la curent cu cele mai noi stiri din lumea mondena,downloadeaza cele mai noi filme, participa la concursurile cu mega premii oferite de echipa noastra!Cu FunBlog nu te vei plictisi niciodata.Intra acum!

Prev Next

"U" Cluj si-a prezentat oficial achizitiile



Jucatorii Adrian Cristea, Octavian Abrudan, Marius Popa, Nasser Menassel, Steven Pele si Elias Bazzi au fost prezentati astazi oficial in cadrul unei conferinte de presa la care au mai participat antrenorul Ionut Badea si presedintele Cristian Barabancea.


Cristian Barabancea: "Ne-am dorit sa intarim posturile pe care le-am considerat deficitare dupa turul campionatului si consideram ca am facut achizitii foarte bune. Urmeaza cantonamentul din Antalya, dupa care ne dorim sa avem un start de sezon foarte bun, asta este cel mai important."

Ionut Badea: "Transferurile facute au fost gandite. Am reusit sa acoperim, in baza evaluarii din tur, posturile de care aveam nevoie. Nu ne asteapta un retur usor. Atunci cand am luat decizia de a aduce acesti jucatori, nu am fost interesati de lovituri de imagine, ci de un plus de valoare. Dupa cum bine se observa, nu avem o regula in privinta transferurilor, nu conteaza nationalitatea jucatorilor. Este posibil sa mai aducem si un fundas stanga. Am renuntat la 8 jucatori, unii au fost pusi pe lista de transferuri, altii si-au reziliat contractul pe cale amiabila. Avem 4 atacanti in lot, incluzandu-l aici si pe Tony de la Turda si pe Morar de la juniori. Pit a fost pus pe lista de transferuri, vom inceta colaborarea cu el. Transferurile facute au fost cele mai viabile solutii, sunt multumit. Universitatea Cluj isi propune pe viitor un obiectiv mai indraznet decat locurile 8-12, dar e important cum ne vom organiza si cum vom gestiona fiecare moment pentru ca la final sa putem vorbi de o strategie pe termen lung in care Universitatea sa ajunga sa joace intr-o Cupa Europeana. Vor urma cateva amicale pentru noi in care va conta mai mult consistenta jocului decat rezultatul."

Steven Pele: "Am venit la Cluj deoarece aici e un proiect frumos. Cunosc echipele romanesti care au jucat in Europa, am discutat cu domnul Badea si m-am decis sa vin la Universitatea. Nu imi va fi greu sa ma adaptez aici, sa ma acomodez, Clujul este un oras frumos unde ai ce vizita."

Elias Bazzi: "Am venit cu ganduri mari la Universitatea, sper sa facem tot ce ne sta in putinta pentru ca Universitatea sa ajunga sus. Ionut Badea e unul din motivele pentru care am venit aici, il stiam de la FC Arges, e un antrenor foarte bun, profesionis."

Octavian Abrudan: "M-am inteles cu Universitatea chiar din decembrie, faptul ca am semnat doar dupa anul nou a fost doar o simpla formalitate. Sunt convins ca aici exista linistea necesara pentru a face performanta, e bine sa avem obiective indraznete, dar primul e sa ramanem in prima Liga 1 in acest sezon. Vreau sa stau la Cluj atata timp cat e nevoie de mine. "

Adrian Cristea: "Trebuie sa luam totul usor, pas cu pas, sa ajut echipa sa faca meciuri bune. Vreau sa realizez lucruri frumoase aici. Jucatorii care au venit, au venit pentru ceva, exista seriozitate aici. Ii multumesc domnului Walter si clubului Universitatea Cluj pentru sansa oferita. E un proiect frumos aici, dar trebuie sa avem rabdare cu totii pentru ca este dificil sa ai rezultate imediate. Le promit suporterilor ca voi fi un alt fotbalist decat cel de pana acum. Ma astept sa ajungem departe, dar pentru inceput e important sa ne mentinem in prima Liga. Momentan vreau sa fiu sanatos, sa fac jocuri cat mai bune pentru a imi ajuta echipa.
Rivalitatea cu CFR e la fel de frumoasa si intensa ca si cea dintre Steaua si Dinamo. Astept cu nerabdare derby-ul."

Nasser Menassel: "Sunt foarte fericit ca am ajuns la un club iubit din Romania, sper sa facem toti o treaba buna aici. Il cunosc pe domnul Badea si am venit aici si pentru el, e un atrenor foarte bun".

Marius Popa: "E o provocare pentru mine acest transfer, am acceptat sa vin la Cluj fara sa stau prea mult pe ganduri. Fiind oradean, nu voi avea probleme de acomodare. Ionut Badea e un antrenor profesionist, pe care il cunosc, sunt convins ca obiectivele propuse vor fi indeplinite. Cine va fi mai bine pregatit va juca titular, eu am
avut unele probleme dar au trecut. "